Cinayet altı yıl sürüncemede kalmış.
Kızı , devletin Tunceli'deki brokratları öldürüp gömmüşler üstünü kapatmışlar. Aileye de elimizden geleni yaptık demişler ve şimdi ne olduysa ( ki büyük ihtimal iş zıplamaya başlayan eski bir bakana göz dağı) şimdi günah çıkarıyorlar ,
Karadenizli diyor, Kürt diyor
Boş beleş olmak böyle bir şey.