29.
-
Henüz 19 yaşındayken şu modelini sürdüğüm, yolculara korna çala çala çalıştığım minibüs.
Sürekli radyo voyage ve radyo 3 dinlerdim. Kırmızı tuşa bastığımda kapı tıssss diye açılırdı.
Ah be! Ne günlerdi.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/2490322/+