124.
-
yanlış klima keşfi yapıp evet 12 lik önermişiz diyen ama servisi gelince buranın izolasyonu eksik diye götten sebep uyduran marka.
lan oğlum keşifi ben mi yaptım
senin elemanın yaptı
keşif anında izolasyonun düşük olduğunu binanın çatı katında olduğunu görmemiş mi süper zeka
gittik önerdiği şekilde 12000 btu klima aldık
şimdi o ortama yazın da kışın da bu klima yetmiyor
aldığımızdan beri çağırıyoruz yalan yanlış raporlar yazıp duruyor servisiniz.
siz nasıl bir firmasınız.
arçelik pişmanlıktır
almayın
almak isteyene de engel olun