arçelik

entry125 galeri
    124.
  1. yanlış klima keşfi yapıp evet 12 lik önermişiz diyen ama servisi gelince buranın izolasyonu eksik diye götten sebep uyduran marka.

    lan oğlum keşifi ben mi yaptım

    senin elemanın yaptı

    keşif anında izolasyonun düşük olduğunu binanın çatı katında olduğunu görmemiş mi süper zeka

    gittik önerdiği şekilde 12000 btu klima aldık

    şimdi o ortama yazın da kışın da bu klima yetmiyor

    aldığımızdan beri çağırıyoruz yalan yanlış raporlar yazıp duruyor servisiniz.

    siz nasıl bir firmasınız.

    arçelik pişmanlıktır

    almayın

    almak isteyene de engel olun
    0 ...