Geçenlerde ev için mobilya bakarken Ziraat Bankası tarafında güzel bir detay dikkatimi çekti. Bankkart’la alışveriş yapınca, harcamadan sonra kartına tekrar kullanabileceğin bir bakiye yükleniyor.
Yani aslında olay direkt indirim gibi değil ama alışverişten sonra “bir kısmı geri gelmiş” hissi veriyor. Özellikle büyük parça mobilya alırken fark yaratabiliyor.
Tabii burada önemli nokta şu: alışverişten önce kampanyaya katılman gerekiyor ve aldığın yerin gerçekten mobilya üzerine çalışan bir mağaza olması lazım. Yoksa sistem saymayabiliyor. Bir de tek seferde yapılan alışverişler için geçerli, parça parça olunca işe yaramıyor.
Benim gözümde şöyle: zaten ev diziyorsan ya da toplu bir şey alacaksan mantıklı bir ek avantaj. Ama sırf kampanya var diye alışverişi büyütmeye değecek bir şey değil.