Almanya ya da isviçre oluyo o ülke, di mi?!... kuran ' a göre " üstünlük takvadadır" , yani eylemdedir üstünlük.
Adamlar kulübenin içine büyükçe bi buzdolabı koyuyolar, uzaktaki binadan bi hat çekmişler, içi peynir dolu dolabın. Peynirler alu-folie 'ya ya sarılmış, üstünde fiyatları yazıyo , 11,50 ye var, 8' e var...bi de çorba kasesi var içi para dolu, istediğin peyniri alıp parasını çorba kasesine bırakıyosun...sistem bu. Kamera yok, içeri girince kendiliğinden yanan ışık var.
Ne buzdolabını, ne peynirleri hiç kimse çalmıyor. Di mi, ne de para dolu çorba kasesini...böyle yumurta satarlar, sebze satarlar...çok var öyle.
Hele ünlü bi çiçekçi var stgt ' ta, adamlar dükkanın kapalı olduğu saatlerde millet annesine, sevgilisine çiçek alabilsin, diye çiçekleri dükkan kapısı merdivenine bırakıyorlar. Bayaa fiyatı 75 Euro falan olan çelenkler var orada.