benim için telefon kadar önemli olan cihaz. iyi bir kulaklık kullanmadan müzik dinlediğini sanan insan aslında şarkının yarısını kaçırıyor. basların tok gelmesi, tizlerin kulağı yormaması ve uzun süre takınca rahatsız etmemesi bence en kritik üç kriter. ucuz kulaklıklar genelde ilk başta idare eder gibi oluyor ama biraz kaliteli bir model deneyince fark çok net anlaşılıyor.