Ankara'da öğrenci iken tablacılarda kaçağını bulur zevkle içerdik. Tabii o klasik beyaz kırmızı paketinde.Görenler mutlaka 'ya sigaranızdan bir tane alabilir miyim?" Derdi. Sonra Türkiye'de üretilmeye ve satılmaya başladı ama gerçek lucky ile alakası yoktu.