tükler kendilerini hala osmanlı döneminde yaşıyor sandıkları için bi türlü kabullenememişlerdir. tek adam rejimini de bu yüzden desteklediler zaten. demokrasi, cumhuriyet vs. gibi terimlere alışamadılar. rejim değişikliği gelecek için şarttı fakat bizimkiler bunları anlamadıkları için travma yaşadılar.