filistin

entry680 galeri
    666.
  1. Burada bir soykırım işleniyor. An itibarıyla Şu soruyu vicdanıma soruyorum: çocuklar ölürken sen ne yaptın? Şiir yazdım, entry girdim, tweet attım.

    Keşke elimden daha fazlası gelseydi.

    Sesli düşünüyorum,

    Gidip savaşamam, bu bir kara savaşı değil çünkü. Kara savaşı olsaydı bile askerlikten muaf tutulmuş biri olarak... offf! yok ya, 37 yaşında, günde 2 paket sigara içen iri ve cüsseli bir adamı kara savaşında ne yapacaklar? Yok işte, cidden elden bir şey gelmiyor.

    iki tane pezevenk dünya'yı ele geçirmiş, parmağında oynatıyor. Olan masumlara ve çocuklara oluyor.
    2 ...