masum kürt, dürzi, ermeni, şii, farisi çocuklarının acı çekmesine niye seviniyorsun? suriye'de 700 bin kişi öldü. yemen'de, sudan'da 1 milyona yakın kadın ve çocuk sünni-sünni, sünni-şii, esad-ışid çatışmalarında yaşamını kaybetti.
mezhep ve din üstünlükçü tribalist arapların demografik açıdan kontrolü devraldığı ülkelerde, etnik azınlıklara karşı katliamlar bile tam gaz devam ediyor: dürzi, yezidi, ezidi, süryani, nusayri, kürt, türkmen, farisi, ermeni v.s.
kullanıcı adın niye kürtleri hedef alıyor, lol. burada hamas militanları hariç, masum arapların ölümü için sevinen hiç kimse yok.