260.
-
Gene yolumuz düştü, abartısız söylüyorum, dünyanın en güzel şehirlerinden biri.
Çok sağlam bir tramvay ağı vardır. Bilmiyorum başka şehirde #71 var mı, viyana da var. Ve ben çok severim viyana' da tramvaya binmeyi.
Pek yakında gene geleceğim sayın viyana..
(resim:#1)