Demin instagramda bir videoya denk geldim.
Anne baba ve dört kardeş hep birlikte bir arabadalar.
Ve yine hep birlikte şarkı söylüyorlar.
O kadar güzel bir görüntüydü ki maşallah ya.
Yapacak bir şey yok ben de dört çocuk sahibi olup eşimi sağ koltuğa çocukları arkaya alıp bu videodan çekicem napiyim yani..