bik bik

entry1411 galeri
    5.
  1. Keşke passoligim olsaydı yanında fotoğrafını çeker atardım. Üstteki entryde yazmışım nasıl olacağını daha ananızınkini mi aranıyorsunuz da bi de edebiyat parçalamışsınız.
    6 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük