beşiktaş taraftarının sadettin saran bestesi

entry2 galeri
    1.
  1. dün gece kadıköy'deki galibiyet sonrasında "bir taraftar grubunun" kutlama yemeğinde koro halinde söylediği şarkıdır.

    ben sözlerini beğenmedim. koskoca kelli felli adamlara yakışmayacak şeyler söylüyorlar.

    https://x.com/footballfanzo/status/2003549699278881241?s=20
    6 ...