1.
-
dün gece kadıköy'deki galibiyet sonrasında "bir taraftar grubunun" kutlama yemeğinde koro halinde söylediği şarkıdır.
ben sözlerini beğenmedim. koskoca kelli felli adamlara yakışmayacak şeyler söylüyorlar.
https://x.com/footballfanzo/status/2003549699278881241?s=20