Türkiye geneline göre daha atatürkçü, daha az yobaz, daha kaliteli insanlardır fakat biraz dış dünyayla ilgisiz oluyorlar. Fazla rahat, kendi hallerinde, etliye sütlüye karışmayan, biraz ülkenin sorunlarına duyarsız insanlar sanki bende öyle bir izlenim kalmış.