Antalya'da kaldigim dönemlerde elit ve sosyetik olarak öne çıkan bir semtti.
Nişantaşı yanında bağcılar kalır. O derece elittir.
Şaka bir yana antalya'nın kent merkezi sayılabilecek bir yer olup, birçok ilçe ve semtin ortasında yer alır konum olarak.
Konumu bu kadar merkezi olan yerde illegal işlerin bu kadar göze sokularak yapılması devletimizin hatasıdır.
Gerçi geçen gün büyük operasyon yapmışlar. Emniyet müdürü ya da valiydi sanırım. O da merkezi yerde bu işler olmaz, bunları burdan temizleyip, karakol binasını dikeceğlz demiş.
Umarım sözde kalmaz. Her yeni gelen vali ve Emniyet müdürü zeytinköy'de biraz şov yapıp, sonra da zeytinköy'ü yine kendi haline bırakırlardı.