Tören bittikten sonra eve geldim ve aliskanligim uzere sozcu.com dan haberlere bakarken gordum. Kanim cekildi resmen goz gore gore yalan bir haberdi cunku. Belki yapilmismidir bazi okullarda olabilir olmaz da diyemem ama benim yasadigim yerde her okulda ve ilcede toren yapildi. Atatürk ve Ataturkculugu tekeline almaya calismak somurmeye calismak en az korktugunuz bagnazlik, yobazlik, iltica kadar tehlikedir ulkemiz icin.