ilk kez gülhan ın galaksi rehberi adlı programda duyduğum şarkı. hangi akla hizmetse gidip vietnam gezisi bölümüne bunu koymuşlar.
kız orada vietnam'ın güzelliklerini, ağacını, çayırını, tarihi binasını falan gösterirken arkada vietnam'ı cehennem gibi anlatan şarkı çakıyor, kafaya gel. herhalde yapımda emeği geçen arkadaşlar google'a "vietnam song" yazıp karşılarına ilk çıkanı oturtmuşlar.
ama atatürk razı olsun, kafama "better run through the jungle" cümlesini kazıyıp, arayıp, bu güzide şarkı ve gruba ulaştım.