çocuktum ömer üründül yorum yapıyordu
ben geldim 69 yaşına hala ömer üründül yorum yapıyor.
artık sıkıldık, bunaldık, hep aynı yorumlar.
yeni genç jenerasyona biraz daha farklı sözcüklere
farklı enerjilere ihtiyaç var.
ömer abi emekli ol lütfen.
git torun sev, yemek ye, şarap iç, gez toz...