renault clio 6

entry4 galeri
    3.
  1. Şahsi yorumuma gelecek olursak, 1.3 TCe 4 silindir motorun kaldırılması çok iyi olmadı. 1.3 TCe'nin termostat dışında ciddi bir problemi yoktu. Hele ki Clio gibi bir araç için çok başarılı bir motordu.

    1.2 TCe 3 silindir motorun performansı çok iyi değil bence. Kaldı ki biraz yakacaktır.

    Onun dışında 1.8 hibrit motorun bulunması çok iyi. Ama çok satmayacak bence. Çünkü bu motoru en full donanıma koyarlar ve bir ton para isterler.

    Bence motorlar olmamış.

    Şanzımana gelecek olursak 6 ileri EDC'ler kuru kavrama oluyor. Kavraması çabuk aşınacaktır. Bu da 40bin 50bin de bir kavrama değişim masrafı demek.

    Şanzıman ve motorlarda eskiye dönülmüş. Renault'nun saçma salak hatalarından birine yine şahit oluyoruz.
    0 ...