stellantis çok dayanmayacak bence. kurulduğundan beri sıkıntılar yaşıyor. amerika'da bile sorunlu marka gözüyle bakılıyor.
stellantis tüm markaların ruhunu mahvetti.
inşallah dağılır da opel'i almanlar sahiplenir.
keşke almanlar sahip çıksaydı.
ruslar lada'yı renault aldıktan sonra olaya el attılar ve lada'yı geri aldılar.
almanlar pek umursamıyor galiba Opel'i.