mete yarar

entry137 galeri
    133.
  1. vatansever olduğuna şüphem yok ama hükümeti eleştirmemek için o kadar kapalı konuşuyor, o kadar etraftan dolanmak zorunda kalıyor ki ööğğğ diyorum yani. birazcık objektif bir yerde durmak bu kadar mı zor. bir de habire trollleri eleştiriyor, güzel abim bu troll belasını ülkemizin başına bela eden kimler acaba. kimler yalılarda sistem kurup pelikan adı altında başlattı bunları, muhalefeti eleştirmenin getirdiği dayanılmaz dokunulmazlığın tadına bakan övücü.
    1 ...