tanrı

entry1125 galeri ses1
    129.
  1. neden her kitabinda ayri ibadet sekilleri buyurdugunu ve neden cogu seyi yanlis anlasilabilir yazdigini anlayamadigim varlik.yani,hristiyanlara sarap icin diyorsun daha sonra muslumanlara ickiyi yasakliyorsun;hristiyanlara pazar gunu kutsaldir diyorsun muslumanlara cuma gunu onemlidir diyorsun;neden kadinlara kapatmalari gereken uzuvlarini acik bir sekilde soylemiyorsun da mahrem yerlerinizi ortun diyorsun;acikca soylemezsen insanlarin bunu suistimal edeceklerini bilmiyor musun;kimine gore kadinin saci ortulmesi gereken bir yer degildir kimine gore de kadinin gozleri bile gorunmemelidir;neden erkeklere bu kozu veriyorsun da milyonlarca kadina hapis hayati yasatiyorsun?neden intihari yasakladigini anlamadigim varliktir.yani adolf hitler gibi birisi de cehenneme gidecek ama zevk icin kimseyi oldurmemis,zevk icin calmamis,zevk icin gunah islememis birisi sadece hayatindan memnun olmadigi icin intihar ediyor ve sen onu da ayni yere layik goruyorsun.afrika da ki acliktan kivrilan,kotu bir aileye sahip,olmak istedigi gibi yasayamayan kisiden de ayni davranisi,ayni memnuniyeti bekliyorsun,zurih de guzel bir aileye sahip,olmak istedigi gibi yasayan,gelecegi garanti altinda olan birisin den de ayni seyi bekliyorsun.
    kendisinden istedigim tek sey oldukten sonra tum bu seyleri,tum bu acilari,kendisini,amacini aciklamasini bekledigim varliktir.
    3 ...