bu aralar sardığım kitaptır. normalde kişisel gelişim kitaplarına pek takılmam ama buna bir şans verip gündemime almış bulunmaktayım.
yazarın; "mantığımızı biraz yorabilir; çünkü mantığımız şu ana kadar, gerçeğin, burada anlatılacaklardan çok daha farklı temeller üzerine kurulu olduğunu farz ediyor ve anlatılanlarına karşı savunmaya geçiyorsa şaşırmayın" demesi hafiften bir işkillendirmedi değil ama dur bakalım.