kim kime biniyor belli değildir. 175 lira ney lan ? bizim semtten örnek vereyim ; tüm gün samatya sgk veya cerrahpaşanın önünde beklesen o hastanelerden çıkıp yürüyemeyecek durumda olanları 1 km mesafe taşısan 175 lira alıyorsun. günde minimum 10 kişiyi taşısan, totalde maksimum 8-10 km yol yapıp 1750 lirayı cebine koyuyorsun. yaktığın mazot da maksimum 200-300 lira tutar ya da tutmaz. hem istanbul trafiğinde anan ağlamıyor hem ne kendini ne de aracını yıpratmıyorsun mis gibi. 10 kişi dediğim de minimum bak 20-25 kişi bile taşırsın bir günde çünkü o hastaneden çıkanların yarıya yakını yürüyemeyecek durumda olan ve araç sahibi çocuğu vs si olmayan yaşlı insanlar.
bu işe bir çözüm bulunması şart. toplu ulaşıma da zam yapıldı çünkü "yapılmak zorunda" mazotun litresi 54 lira 88 kuruş. 1 litre mazot 54 lira 88 kuruş.. israil irana saldırmadan önce mazotun litresi 44 lira, benzinin litresi 42 lira civarındaydı. bak bunlar bile uçuk rakamlardı normalde olması gereken 30 lira civarları. "iran boğazı kapatacak" diye haberler çıktı mazotun litresi oldu sana ""56 lira"" o günlerde. iran boğazı kapatmadı savaş da 10 gün falan sürdü ama akaryakıt fiyatlarına gelen zamlar geri çekilmedi. bu bildiğin fırsatçılıktır hükümet + akaryakıtın patronları bildiğin fırsatçılık yaptılar ve geri adım atmıyorlar. ibb abb ismi her neyse umurumda değil ancak siz hükümet olarak hem bu zamların olmasına sebep olup hemde sonrasına ihaleyi belediyelerin + vatandaşın sırtına yıkmayacaksınız arkadaş. merkezi yönetim sizsiniz ülkede ekonomiyi belirleyen sizsiniz dün bütün yandaş medyada istanbulda yapılan zamlar konuşuluyor ama bir allahın kulu da çıkıp akaryakıt fiyatları neden sürekli artıyor diye sormuyor. bu arabalar bor ile su ile çalışmıyorlar yapılan zamlar midemi bulandırıyor ancak işin bir de bu boyutu var. hem hükümet hem patronlar düşün lan artık yakamızdan vallahi de bıktık billahi da bıktık sizin siyasetinizden..