indi bindi 175tl

entry8 galeri
    7.
  1. Bence ulaşım sadece devlet ve belediyelerin kontrolünde olmalı.

    Taksi dahil.

    Hem müthiş bir kazanç elde edilir hem de böyle haksız kazanç elde edilemez.
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük