taksiciler vergilendirmede basit usulden çıkartıldılar. yani her kestiği fiş başına 20% kesinti olacak artık. madem bunların meslek odası bu ücreti takdir etmiş, siz de her seyahatiniz için fiş isteyin, bulundurmak zorundalar zaten yok derse vergi kaçırmış olacak o ücret için çekin videoya verin sosyal medyaya oraya buraya. ister istemez bu keyfiyetlerinin bir bedeli olacak çünkü.