maçın tamamını izledim. her şeye eyvallah. fenerliyiz. ancak 94. dakikada penaltı kaçırıyorsan, başkasını suçlama lütfen. adam atsa, kazanıyorduk. gözümüzü hırs bürümesin yani. ulan talisca dedirtti yani. her şeye rağmen 3 puan alınabilirdi. değişiklik daha erken yapılabilirdi. yazık oldu güzelim maça.