g o k u

entry233 galeri
    26.
  1. --spoiler--
    nihoş takipte bakıyorum feykinin açıldığı gün hemen nickaltına damlamış.

    ah benim işsiz, zavallı nihoşum…
    --spoiler--

    Noldu canım niye silinmedi bu yazar?
    Hani siliniyordu?
    Düğme falan bir yerine mi kaçtı?
    Alooo.
    Ses yok. Kih kih kih
    Sende utanma olsaydı daha bu konuda yazmazdın keserdin ama devam ediyor. Devam et.
    Sürekli tahrik sataş bana hiç bir şey olmaz sanıyorsun değil mi? Devam et sen.
    Birbirinin aynısı 50 entry papağan gibi feyk feyk diyerek devam et sen.
    1 ...