Ortada hiçbir sebep yokken Kıza sataşıyorlar yaptığı yemeği paylaştı diye demediklerini bırakmadılar.
adama sorarlar şimdi hayırdır durduk yere neden kıza sataşıyorsun red mi yedin mesajına cevap mı alamadın diye… kudurmalarının bir sebebi olmalı çünkü.