isa server

entry4 galeri
    1.
  1. aradan geçen 3 yıl sonunda hakkındaki düşüncelerim değişmiştir , tek güzel tarafı ad ile uyumlu çalışmasıdır, onun dışında gerekisiz yazılım.
    firewall veya clientlerde kısıtlama isteyenler için geliyor (bkz: fortigate)
    0 ...