karşında onlarca işçi grev hakkı için ağlayıp yakarırken,
binlerce insan fahiş kira oranları yüzünden kapı dışarı edilip,
emekçiler kredi bataklığında boğulurken sen bile bile her şey normalmiş gibi davranıyorsan,
ölü evinde bile şen şakrak hoplayıp zıplıyorsan,
yani sosyal çevrenle irtibata girmenin ötesinde,
hayali bi gerçeklikte yaşıyorsan,
şizofrensindir.