Şunu da ayrıca belirtmek gerekir ki; eğer bu ülkenin adı Türkiye değil de Kürtiye olsaydı toplumda ve de dünyada Kürtiyeli gibi bir kavram ortaya atılmazdı. Türkiyeli kavramının ortaya çıkmasının tek nedeni bu kavramı kullanan ve ortaya atanların Türk düşmanlığıdır. Bugün ülkeyi Kürtlere teslim edelim bu tür söylemler bıçak gibi kesilir. Devletin adına Kürtiye denmesinden kimse rahatsız olmaz. Bugün Kürtiye'de başka ırklardan insanlar da yaşıyor onlar neden kendilerine Kürt desinler Kürtiyeli daha kapsayıcı bir kavram diyen bir kişi bile bulamazsınız.