türkiyeli

entry180 galeri
    167.
  1. --spoiler--
    Almanya devletine vatandaşlık bağıyla bağlı her Türk almandır.
    Gibi garip bir şey olmuyor mu.
    --spoiler--

    Garip bir durum yok. Almanya'da yaşayan Alman yasalarına bağlılık yemini etmiş ve Alman vatandaşı olmuş bir kişi kendi tercihi ile Alman olmuştur. Vatandaş olmadan Almanya'da yaşayıp çalışan insanlar alman olmuş değillerdir. Örneğin ben çifte vatandaşlığa kesinlikle karşıyım. Herhangi bir kişi dünyanın herhangi bir ülkesinde yaşamaya karar verdiyse ve oranın vatandaşı olduysa kendisinin ivedilikle Türkiye Cumhuriyeti ile ilişkisinin kesilip vatandaşlıktan çıkarılması gerekmektedir. Bu kişiler gittikleri ülkelerin pasaportları ile gerekirse vize alarak Türkiye'ye giriş yapabilirler. Ayrıca buradan başka bir ülkeye bize Türkiye'de fena şeyler yapıyorlar diye iltica başvurusu yapan veya gittiği ülkelerde Türkiye aleyhine çalıştığı tespit edilen herkesin de vatandaşlıktan atılıp Türkiye'ye girişinin yasaklanması gerekmektedir. garip olan bu söylediklerimin yapılmamasıdır.
    1 ...