2 dak bırakmaya gelmiyor bazıları. Sonra da ağlıyor. Ulan sen başka sözlükte ne yazıcan ki? Bir kitap ki paylaşabilirsin, bir yoruma katkın mi olur acaba. Ayrıca bana laf atma! Her gün buradayim. Ve her gün millete yanlarını izliyorum. Kaşınıyorsun, ağzının payını alınca ağlıyorsun. Daha hanımefendilerle nasıl konuşacağını bilmiyorsun, sonra da sevgilim yok diye ağlıyorsun. Ağzına aldığın lafa bak. Ses kaydı çek erkeklere at. Sen busun... yazık...