ilk nesli baya tutmuşken ikinci nesli aynı başarıyı gösterememiştir.
bu yüzdendir ki üretimi 2017 de üretimi durdurulmuş ve yerini crossland'e bırakmıştır.
ilk nesli parça-usta sıkıntısı yaşatmaz. rahatça bulunabilir.
duyduğum sıkıntılar virajda tutunamaması üzerine. yani mpv sınıfı ve yerden yüksek bir araç olduğu için sizi şaşırtmasın.
benzinlileri cüssesinden dolayı çok yakıyormuş. ama ne hikmetse 1.3 cdti'leri bildiğin kokluyor.
scenic 1 ile kıyaslandığında bu yazdığım konular için daha rahat ettirir diye düşünüyorum.