türkiye,
hiçbir ekonomik yaptırım altında değilken,
emekçi halkın asayiş ve güvenliği konusunda sınıfta kalıyor,
sadece zenginlere hizmet etmeyi önemsiyorsa,
abd, israil, ab ambargolarında başımıza gelebilecek felaketleri tahayyül bile edemiyorum. iran bunca sene iyi dayanmış!