ışkın

entry19 galeri
    17.
  1. 18.

    Ben bunu bir kaç gün önce doğunun Paris’i olan Van’da yedim.

    iştahınızı kabartacak kadar matah bir şey değil. Ekşi bir bitki kökü. Ayrıca orda uçkun deniyor.

    Ent.
    0 ...