osman kavala

entry75 galeri
    72.
  1. Erdoğan'ın yaptığı iyi şeyler varsa o da Demirtaş ve Kavala'yı hapsetmesi.
    Ben olsam bende aynısını yapardım.
    Hatta ben yanlarına Devlet Bahçeli'yi de yollardım.
    0 ...