Herkes yalnızlık övgüsü yapıyor ama gerçekten yalnız kalmak bambaşka bir şey. Çok zor. Seçilmiş yalnızlık ve mecbur olunan yalnızlık ayrı. "Yalnızlığı seviyorum" diyen insanların hayatlarında illaki kimseye bahsetmedikleri duygusal ya da manevi destekçileri var. Duygusal ve manevi hiçbir desteği ve barınağı olmadan gerçekten yalnız kalabilen, kötü gününde arayacak kimsesi, eşi dostu ailesi sevgilisi olmayan ve yine de çabalayan insana saygı duyarım. Zaten o kadar güçlü biri yalnızlık üzerinden ilgi çekmeye ve prim kasmaya çalışmaz.