edin dzeko

entry298 galeri
    277.
  1. bence hep bu adam oynamalı. çok akıllı. çok prof. ben teknik direktör olsam forvete hep bu adamı koyarım.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2386057/+
    1 ...