badem ağacı

entry18 galeri
    18.
  1. Neden her zaman kalabalik bu pastane derdim. Meger sebebi yokmuş, dün akşam akraba Karıkoca ile oturdum ısrar etmişlerdi. Fotoğraf çektiler Noel baba şeyi önünde watsaptan atamadılar bir türlü bana hala engellleri devam ediyor bende. Sonra bakarız iyi akşamlar deyip dağıldık.

    Ortamdaki en karizma ve Avrupai yakışıklı kisiydim. Öhöm.
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük