elinde zengin yaşamak için bir çok imkan varken, o yinede sokağı ve bir şişe rakıyı seçmiş, hayatını dediği üzre bir hiç olarak geçirmiş yahut geçirdiğini sanmış, edebiyattan, ince düşünceden ve şiirden anlayanların gözü, kulağı hatta can damarı olmuş büyük üstad. iş küfretmeyle, flüt çalmayla olmuyor a dostlar. üstad hakkında yapılan çoğu yorum cahilcedir, kötülemek amaçlıdır, bunu üstadın hayatını iyi bilen okuyan insanlar zaten anlıyor. daha çok şey söylemek isterdim ki ey sözlük, ama söyleyip sözlüğün yeni neyzen tevfik'i olmak istemiyorum. ***