işte hayatta keje gibi 35 sene bekleyenler de olabiliyor, emel gibi orospular da. Bir kadın için dostunu harcayanlar da oluyor, bir hayat için ömürlük sevdasından vazgeçebilenler de. Bu film, hayatın ta kendisi. işte bu yüzden baş yapıt.
Ha bu arada, koltuğa uzanmama engel olan zillinin keyfini bozamadım. Bende de bir baranlık var.