bik bik

entry1405 galeri
    1014.
  1. Fındığın güzel olmasına gerek yok. Ben evdekilere söyledim bikbik benim helalim diye ama sen yine de fındık sonunu bekle. Bizimkiler asla ağustos ve temmuz ayında bir yere gitmez. Eylül ayında sizdeler.

    Giresunlu olmak cidden çok zor. Bunu anlamanı beklemiyorum. Sadece kendinizi hazırlayın..
    1 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük