ağlayamamak

entry271 galeri
    267.
  1. insanlar yasını yaşayabilmeli ama mesela ben bu başlığı görünce ağlamak geldi içimden, yalnız değilim, ortam müsait değil falan. Hani neyse işte...
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük