bugun tarsus belediyesini 73-63 yenerek , gelecek haftaki fenerbahçe macını bekleyen takım ..
edit : fenerbahçe , samsundaki seyirci baskısından korkuyor olsa gerek , maçı pazartesi 16.30'a aldırdı .. görelim bakalım pazarteside tıklım tıklım olur o salon el mi yaman bey mi yaman ..