advntst

entry121 galeri ses1
    76.
  1. Kendimden eminim!
    Frank harici kimseye mahkemelik bir şey, yazmadım! Yazmam!Çünkü onla gözden çıkardım zaten.

    Ya en fazla "aq" yü yanlış yormüşundur ya da trollüyon kardeş

    Nokta.
    Haa ötesinde saygım var, şeriatın kestiği parmak acımaz.
    3 ...