zor bir durum olarak yaşanabilir elbette, insana hata yaptırmaya açıkta bir durum yalnız. konunun trajik noktası platonik aşk uğruna belki de gerçekten yaşayabileceğin bir aşkı kaçırıyor olmandır. sen ulaşamadığını veya yanında olmayanı hayal ederken, düşünürken, yanı başında gözlerinin içine bakan biri var belkide. içinde bulunanların dikkat etmesi, bünyeye boşuna azap çektirmemesi gereken durum. hissedişlerini yaşa bir yere kadar ama köleside olma, sende insan evladısın.