Ya sizin bu icardi kompleksiniz ne olacak acaba…o yapsaydı denen şeyi adam defalarca yaptı, ayrıca 10 maçtır üst üste skor üretiyor bu adam dolasa da hakkı yani…bugün dzekonun performansıyla ne alakası var icardinin…bugün dzeko da güzel oynadı o ayrı bir zahmet de oynasın büyük topçu adam…boyna dolama mevzusuna gelince icardi genelde kimin boyna doluyor geçen sezondan hatırlıyoruz biraz…